بهترین استراتژی معاملاتی مومنتوم

چکیده:

استراتژی معاملاتی مومنتوم یکی از بهترین استراتژی‌هایی است که بهترین روش را به وجود می‌آورد و حساب معاملاتی شما را مدیریت می‌کند. تیم ما جهت راهنمایی استراتژی معاملاتی معتقد است که اندیکاتور مومنتوم می‌تواند ریسک را کاهش دهد و بازده کلی شما را افزایش دهد. انواع مختلفی از اندیکاتورهای مومنتوم وجود دارد اما بهترین اندیکاتور معاملاتی، به وضوح اندیکاتور ویلیام  است.

معامله با مومنتوم، یک موضوع بسیار داغ در تجارت بوده و با توجه به فرضیه بازار کارآمد، اثرات آن گسترده است و توسط بسیاری از نخبگان وال استریت برای تولید میلیاردها دلار سود، استفاده می‌شود. یکی از اصول بازار اصلی این است که مومنتوم جلوتر از قیمت حرکت می‌کند، از این رو، استراتژی اندیکاتور مومنتوم، بیشتر شبیه یک استراتژی روند است. اگر می خواهید روند ساده و موثر زیر را دنبال کنید، توصیه می‌کنیم نگاهی به استراتژی روند معاملاتی بیندازید.

قبل از اینکه به سراغ بهترین استراتژی مومنتوم برویم، استراتژی معاملاتی اندیکاتور مومنتوم را تعریف می‌کنیم:

مومنتوم چیست؟

اصطلاح مومنتوم از قانون اول حرکت نیوتن گرفته شد، جایی که یک جسم در حال حرکت تمایل به حرکت دارد تا زمانی که نیروی خارجی بر آن اعمال شود. مانند قانون فیزیک، بازار در حال حرکت تمایل به حرکت دارد تا اینکه برگشتی باشد، به همین دلیل استراتژی مومنتوم بسیار قدرتمند است.

جهت مطالعه کامل متن به لینک زیر مراجعه فرمایید:

لینک  بهترین استراتژی معاملاتی مومنتوم