۳ وضعیت انتظار در زمان معامله که منجر به ناامیدی می‌شود

چکیده:

این مقاله به بررسی تصمیمات عاطفی یک معامله‌گر می‌پردازد. هنگام انتظار کشیدن برای یک موقعیت، معامله‌گر با سه وضعیت تصمیمات احساسی متداول مواجه می‌شود: معاملات بیشتر، ترک دنیای تجارت، همه چیز پول است، چنانچه معامله‌گر نتواند این تصمیمات احساسی را مدیریت کند، منجر به ناامیدی وی می‌گردد.

انتظار کشیدن برای یک موقعیت، می‌تواند یک ابزار فوق العاده برای معامله‌گران باشد. در واقع منتظر موقعیت بودن، معیارهایی را برای کمک به ما فراهم می‌کند و در نهایت شکست یا پیروزی را رقم می زند، همچنین اهدافی برای حرکت رو به جلو را ارائه می‌دهد.

۱)معاملات بیشتر = مرحله یادگیری سریع‌تر

درست است که انجام معاملات بیشتر، تجربه‌ی بیشتری را به همراه دارد، اما لزوما این بدان معنی نیست که شما اطلاعات معاملاتی سریعتری نسبت به انجام تعداد معاملات کمتر، می‌توانید به دست ‌آورید. به عنوان یک حقیقت، این ذهنیت خطرناک می‌تواند منجر به انجام معاملات بیش از اندازه گردد که این یک اشتباه رایجی در میان معامله گران تازه کار است که آنها را در معرض معاملات عاطفی غیر ضروری قرار می‌دهد.

نکته‌ی کلیدی برای سرعت بخشیدن به فرایند یادگیری شما، تمرکز بر کیفیت معاملات است، نه کمیت. در عوض به سادگی و با استفاده از موقعیت‌های ممکن، بایستی اولویت را بر روی انتخاب بهترین موقعیت قرار داد و تصمیم‌گیری‌های معاملاتی، به طور هوشمندانه صورت گیرد. همچنین تجربه حاصل نمی‌شود مگر آنکه از ابتدا تا انتهای معاملات خود را با فکر انجام دهید.

به منظور کمک به شما در این زمینه، توصیه می‌کنیم که یک نشریه معاملاتی دقیق داشته باشید تا بتوانید تجربیات معاملاتی خود بازبینی کنید و یاد بگیرید.

جهت رویت متن کامل، به لینک زیر (خانه سرمایه) رجوع فرمایید:

لینک ۳ وضعیت انتظار معاملاتی که منجر به ناامیدی می‌شود