سه کانال قیمت که به شما در پیدا کردن احتمالات بیشتر معاملاتی کمک می‌کند.

چکیده:

چارچوب حرکت قیمت به معامله‌گر کمک می‌کند تا ورود و خروج احتمالی بالقوه را تشخیص دهد. چارچوب مورد نظر بر اساس حرکت قیمت قبل بوده و از آنجایی که نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد، اما می‌تواند کمکی به سطح انتظار از حرکت قیمت نماید، بنابراین شما می‌دانید که شمع (کندل) کنونی ممکن است خالی شود یا شروع به پر شدن کند. روش‌های مفیدی برای ایجاد چارچوب حرکت قیمت (پرایس اکشن) وجود دارد که فقط بایستی تصمیم بگیرید کدام روش برای شما مناسب‌تر است؛ در این مقاله با سه نوع کانال آشنا می‌شوید.

قیمت اغلب می‌تواند بر طبق قوانین طبیعی مانند قوه جاذبه یا سکون عمل کند. بنابراین، هنگامی که قیمت به یک سطح معینی کاهش یافت، اغلب می‌توانید به بانس قیمت در یک نقطه‌ای توجه داشته باشید. ایجاد چارچوب قیمت از طریق کانال‌ها، می‌تواند به شما کمک کند تا مشاهده کنید که قیمت چه زمانی واکنش نشان می‌دهد یا بانس می‌کند و چه زمانی ورود و خروج مناسب ظاهر می گردد.

نمودارها و استراتژی‌های بسیاری وجود دارد که با کانال قیمت به کار می رود. فقط چیزی را که می‌خواهید انتخاب کنید و اگر چیزی برای شما مناسب نباشد، آن را برای معامله‌گر بعدی بگذارید. همچنین کانال‌ها می‌توانند کارهای مختلفی انجام دهند مانند این که به شما کمک می‌کند تا ادامه روند و محدوده برگشتی را مشخص نمایید.

سه نوع کانال در این مقاله به شما معرفی خواهد گردید:

جهت مطالعه کامل متن به لینک زیر مراجعه فرمایید:

لینک سه کانل قیمت